Content Marketing
Treści w służbie Twojej marce
[divider title=”Wartościowe publikacje budują zaufanie” style=”style1″ align=”left”/]
Zależy Ci na efektywnej promocji, która skutecznie dotrze do odbiorców i zachęci ich do skorzystania z Twojej oferty? Postaw na content marketing! Zbuduj trwałą relację z klientami i przekonaj ich, że warto Ci zaufać.
Content marketing to forma marketingu polegająca na dostarczaniu odbiorcom wartościowych i ciekawych treści, które odpowiadają na ich potrzeby, pytania czy problemy. W jaki sposób? Za pośrednictwem takich narzędzi jak:
- blogi;
- strony i serwisy internetowe;
- media społecznościowe;
- ebooki;
- filmy wideo;
- prezentacje multimedialne;
[divider title=”Sprawdź, dlaczego warto zainwestować content marketing” style=”style1″ align=”left”/]
Co istotne, content marketing nie reklamuje w sposób bezpośredni. Uznaj to za zaletę, ponieważ zamiast nachalnej i czytelnej dla każdego treści marketingowej, na którą współczesny odbiorca jest szczególnie wyczulony, dostarczasz mu pożądanych przez niego treści. Tym samym zyskujesz jego zaufanie, a on w przekonaniu o Twoim profesjonalizmie jest gotów skorzystać z Twojej oferty.
- wizerunek – dostarczając wartościowe i fachowe treści, które tematycznie dotyczą Twojej branży, pokazujesz, że znasz się na tym, co robisz i budujesz wizerunek eksperta;
- pozycjonowanie – choć celem content marketingu nie jest pozycjonowanie, to dobre treści i linki zdobywane niejako „po drodze” sprawiają, że Twoja strona pnie się na coraz wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania;
- komunikacja – inwestując w content marketing, budujesz własny kanał komunikacji, za pośrednictwem którego nawiązujesz relacje z odbiorcami i wsłuchujesz się w ich potrzeby oraz wymagania.
Jesteś zainteresowany CM? Zapraszam do kontaktu!